CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Ile czasu ma użytkownik na wykonanie kolejnych kroków po wybraniu biletu i włożeniu go do „koszyka”?

Wybrane bilety (dodane do „koszyka”) pozostają zarezerwowane przez 10 minut, w tym czasie użytkownik może dowolnie konfigurować zawartość koszyka ostatecznie akceptując zamówienie przyciskiem Finalizuj (gdy tego nie dokona w tym czasie, rezerwacja jest anulowana). Na finalizację zakupu, czyli wybór metody płatności i dostawy, Klient ma 10 minut.


W jaki sposób mogę opłacić zamówiony bilet?

Bilety można opłacać przelewem na konto, kartą płatniczą (Visa, Mastercard) lub szybkim przelewem. Dwie ostatnie metody płatności obsługiwane są przez Dotpay.


W jakim terminie trzeba opłacić zamówienie?

Na opłacenie zamówienia i zaksięgowanie wpłaty na koncie TicketClub mają Państwo 3 dni robocze w przypadku przelewu zwykłego. Na płatność w systemie Dotpay (szybki przelew lub karta kredytowa) 1 dzień. Potem zamówienie wygasa.


Jakimi kartami płatniczymi / ePrzelewami można płacić?

Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic.

ePrzelew: Płacę z Inteligo, eurobank płatności online, Płać z ING, mTransfer, MultiTransfer, Płać z Nordea, Przelewy24, Przelew z BPH, Crédit Agricole przelew online, Płacę z iPKO, Pekao24Przelew, Płacę z City Han-dlowy, PayWay Toyota Bank, MeritumBank Przelew, Płać z BOŚ, Płacę z Alior Bankiem, Millennium.


Gdy płacę kartą płatniczą mam podać kod cvv2/cvc2. Czym on jest i gdzie się znajduje?

Kod cvv2/cvc2 to rodzaj zabezpieczenia transakcji internetowych. Kod ten jest wymagany przy transakcjach bez fizycznego użycia karty np. przez internet. Kod cvv2/cvc2 znajduje się na odwrocie karty. Są to trzy ostatnie cyfry wydrukowane przy numerze karty na pasku do podpisu.


Na co należy zwrócić uwagę robiąc przelew?

Przed złożeniem przelewu bardzo prosimy o sprawdzenie poprawności danych, czyli:

- numeru zamówienia (bez dodatkowych spacji czy literówek, np. “TC - 1234567” zamiast prawidłowego ”TC-1234567”)

- kwoty przelewu (np. bilet o wartości 49 zł + koszt wysyłki 8 zł = 57 zł, nie można przelać 55 zł, ani 60 zł. W obu przypadkach płatność nie zostanie zarejestrowana przez system).


Przelałem/am złą kwotę na konto, co mam zrobić?

Prosimy wysłać na adres bilety@ticketclub.pl krótką wiadomość zawierającą opis problemu, numer zamówienia oraz załączając potwierdzenie przelewu.


Nie wpisałem/łam tytułu przelewu. Wpisałem/łam zły tytuł przelewu. Co mogę zrobić?

Prosimy wysłać na adres bilety@ticketclub.pl krótką wiadomość zawierającą opis problemu, numer zamówienia oraz załączając potwierdzenie przelewu.


Wybrałem/am e-płatności, czy mogę jednak wysłać opłatę za bilet przelewem?

Po finalizacji zamówienia nie ma możliwości jego modyfikowania. W takiej sytuacji prosimy o złożenie nowego zamówienia i wybranie zwykłego przelewu jako metody płatności.


Zapłaciłem już za bilet, a na stronie wciąż widnieje „niezapłacone”. Co może się dziać?

- W tytule przelewu mógł pojawić się błąd (np. literówka, nadmierne spacje). Prosimy o wysłanie potwierdzenia przelewu (pliku PDF lub zdjęcia) na adres bilety@ticketclub.pl, podając jednocześnie nr zamówienia i krótki opis problemu.

- Przelewy są księgowane raz na dobę w dni robocze (nie dotyczy to e-Płatności). Mogła nie upłynąć wystarczająca ilość czasu od zlecenia przelewu do jego zaksięgowania przez nasz system. W tym wypadku prosimy o odrobinę cierpliwości.

- Kwota przelewu może nie zgadzać się z kwotą ze złożonego zamówienia. Nasz system oznacza zamówienia jako “zapłacone” tylko wtedy, gdy kwota przelewu zgadza się z tą zarejestrowaną w systemie.


W jaki sposób mogę odebrać opłacony bilet?

Bilety mogą być przesłane pocztą, kurierem lub wydrukowane w systemie Home-print (bilet domowy).


Jak działa Home-print (bilet domowy)?

Po opłaceniu rezerwacji użytkownik może wydrukować bilet we własnym zakresie. Bilety po zaksięgowaniu wpłaty w systemie będą możliwe do wydrukowania po zalogowaniu na stronie www.ticketclub.pl w panelu Twój Profil zakładce MOJE BILETY lub przy zakupie bez logowania z linku w przesłanym mailu.


Gdzie są moje bilety do wydruku domowego? Czy dostanę je na skrzynkę mailową?

Bilety po zaksięgowaniu wpłaty w systemie będą możliwe do wydrukowania po zalogowaniu na stronie www.ticketclub.pl w zakładce MOJE BILETY lub przy zakupie bez logowania z linku w przesłanym mailu.


Czy mogę otrzymać wygenerowany już bilet na adres mailowy?

Nie. Opcja wydruku biletu domowego możliwa jest jedynie z panelu Moje bilety na stronie www. ticketclub.pl.


Chciałbym/abym zmienić adres wysyłki.

Prosimy opisać sprawę, najlepiej przed dokonaniem płatności, lub zaraz po niej i wysłać informację na adres bilety@ticketclub.pl.


Co jeśli nie otrzymałem/łam przesyłki?

Wysyłka zostaje wysłana do 3 dni roboczych od pojawienia się w zakładce MOJE BILETY statusu „zapłacone”. Gdyby przesyłka nie dotarła do adresata w ciągu 10 dni roboczych, prosimy wysłać na adres pomoc@ticketclub.pl potwierdzenie przelewu i krótki opis sytuacji. Reklamacje na Poczcie Polskiej możemy składać po upływie 14 dni, jednak duplikaty biletów wyślemy zaraz po zweryfikowaniu źródła problemu.


Otrzymałem/łam inne bilety niż zamawiałem. Co mam zrobić?

Prosimy niezwłocznie opisać sprawę i wiadomość wysłać na adres bilety@ticketclub.pl.


Czy mogę zamówić bilet za granicę?

Tak, ale najpierw należy zgłosić chęć zakupu biletów z wysyłką za granicę pod adres bilety@ticketclub.pl. W odpowiedzi na zgłoszenie prześlemy szczegółowe informacje dotyczące indywidualnie obliczanych kosztów wysyłki do danego kraju.


Czy / kiedy mogę zwrócić zakupione bilety?

Większość organizatorów przyjmuje zwroty tylko w określonych przypadkach. Przy każdorazowym zakupie zalecamy zapoznanie się z Regulaminem Organizatora, a szczególnie jego częścią dotyczącą zwrotów.

Informację o możliwości (i terminach) zwrotu za każdym razem ogłasza organizator na stronie.


Co mam zrobić jeśli anulowano lub przeniesiono na inny termin / miejsce koncert na który mam bilety?

Bilety można zwracać za okazaniem paragonu w miejscu jego zakupu. W przypadku biletów kupionych przez internet z opcją dostawy poczta / kurier, bilety można zwracać pocztą (odesłane razem z paragonem). W przypadku homeprintów prosimy o przesłanie potwierdzenia wpłaty i podanie numeru zamówienia na adres: pomoc@ticketclub.pl. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem.

Szczegółowy opis zwrotu biletów dostępny jest w Regulaminie sprzedaży biletów.


Czy mogę zmienić moje zamówienie na inne?

Nie ma takiej możliwości. Zamówione i opłacone bilety nie podlegają wymianie ani zwrotom (poza przypadkami wymienionymi w punktach powyżej).


Chciałbym/abym otrzymać fakturę, gdzie mam się zgłosić?

W procesie finalizacji zakupów uwzględniono możliwość wyboru faktury do zamówienia. Jęśli po dokonaniu finalizacji pojawiła się potrzeba otrzymania faktury prosimy kontaktować się na adres bilety@ticketclub.pl.


KONTAKT

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt: pomoc@ticketclub.pl.

Bilety kolekcjonerskie
Kup bilet kolekcjonerski drukowany
laserowo specjalnie dla Ciebie na
papierze o wysokiej gramaturze
i w kolorze.
Przeczytaj więcej
Ticket Alert
Zapisz się na Ticket Alert i jako
pierwszy otrzymuj powiadomienia
o koncertach Twoich ulubionych
artystów w pobliżu.
Przeczytaj więcej
Organizujesz wydarzenia? Potrzebujesz systemu sprzedaży biletów? Przejdź do strefy organizatora