Ważny komunikat

April 24, 2020

Drodzy Klienci,

zdajemy sobie sprawę, że w związku z obecną sytuacją epidemiologiczną w Polsce i na świecie, związaną z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2, mają Państwo wiele pytań dotyczących biletów, zakupionych poprzez stronę www.ticketclub.pl. Pandemia koronawirusa postawiła organizatorów koncertów i innych wydarzeń kulturalnych w niecodziennej sytuacji, a także zaowocowała dużą ilością wniosków o zwroty środków za zakupione bilety. Pragniemy zapewnić, że rozpatrzenie otrzymywanych od Państwa wiadomości jest przez nas traktowane priorytetowo.

Jednocześnie zapewniamy, że jako bileteria internetowa współpracująca z największymi organizatorami wydarzeń kulturalnych oraz sportowych w Polsce, na bieżąco monitorujemy sytuację, tak by móc przekazywać Państwu najbardziej aktualne informacje. Pozostajemy w stałym kontakcie z organizatorami wydarzeń, jak również śledzimy najnowsze komunikaty Rządu, Ministerstwa Zdrowia oraz Głównego Inspektora Sanitarnego. W związku z tą niecodzienną sytuacją, prosimy jednak o wyrozumiałość w przypadku dłuższego czasu oczekiwania na naszą odpowiedź. Dokładamy wszelkich starań, by móc udzielać informacji zwrotnych jak najszybciej, jednak tempo naszej pracy jest uzależnione przede wszystkim od informacji otrzymywanych od samych organizatorów wydarzeń.

Informujemy, że zgodnie z art. 15zp ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2020 r. poz. 374, 567, 568), zwrot środków za zakupione przez Państwa bilety nastąpi najpóźniej w ciągu 180 dni. Prosimy Państwa o zrozumienie i zapewniamy, że wpłacone przez Państwa środki są bezpieczne. Ich zwrot lub wykorzystanie w formie vouchera, na mocy nowo obowiązujących przepisów, ulegnie jedynie przesunięciu w czasie.

Zespół Ticketclub.pl

Events that may interest you