Zwroty biletów
                                    W celu uzyskania zwrotu środków za bilety na wydarzenie, które zostało odwołane lub przełożone,
                    prosimy o wpisanie w formularzu poniżej numeru zamówienia (np. TC12345) i adresu mailowego, z
                    którego zostało złożone zamówienie (np. kowalski@gmail.com) oraz zatwierdzenie danych przyciskiem
                    SPRAWDŹ. Następnie prosimy zaznaczyć bilety, które chcą Państwo zwrócić i potwierdzić wybór
                    przyciskiem DOKONAJ ZWROTU BILETÓW. 
Poniższy formularz pozwala na wykonanie zwrotu wyłącznie w przypadku, gdy środki mogą być zwrócone na to samo konto lub kartę użyte do opłacenia zamówienia oraz gdy mają Państwo dostęp do skrzynki mailowej, z której zostało złożone zamówienie. Po prawidłowym wypełnieniu formularza otrzymają Państwo mail z linkiem do potwierdzenia zwrotu.
Zwrot środków zostanie zrealizowany do maksymalnie 30 dni, jednak zazwyczaj zajmie nam to około 1-3 dni roboczych. Jeżeli chcą Państwo zmienić dane konta do wykonania przelewu lub nie mają Państwo dostępu do adresu mailowego, z którego zostało złożone zamówienie bardzo prosimy o kontakt pod adresem pomoc@ticketclub.pl.
UWAGA! W przypadku wydarzeń odwołanych lub przełożonych w bezpośrednim związku z pandemią wywołaną przez wirusa SARS-CoV-2 zwroty środków mogą być realizowane do maksymalnie 180 dni. Więcej szczegółów: Ważny komunikat
            
            Poniższy formularz pozwala na wykonanie zwrotu wyłącznie w przypadku, gdy środki mogą być zwrócone na to samo konto lub kartę użyte do opłacenia zamówienia oraz gdy mają Państwo dostęp do skrzynki mailowej, z której zostało złożone zamówienie. Po prawidłowym wypełnieniu formularza otrzymają Państwo mail z linkiem do potwierdzenia zwrotu.
Zwrot środków zostanie zrealizowany do maksymalnie 30 dni, jednak zazwyczaj zajmie nam to około 1-3 dni roboczych. Jeżeli chcą Państwo zmienić dane konta do wykonania przelewu lub nie mają Państwo dostępu do adresu mailowego, z którego zostało złożone zamówienie bardzo prosimy o kontakt pod adresem pomoc@ticketclub.pl.
UWAGA! W przypadku wydarzeń odwołanych lub przełożonych w bezpośrednim związku z pandemią wywołaną przez wirusa SARS-CoV-2 zwroty środków mogą być realizowane do maksymalnie 180 dni. Więcej szczegółów: Ważny komunikat