Częste pytania

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

W jakim terminie należy opłacić zamówienie?

Na zarejestrowanie wpłaty w systemie czekamy: w przypadku przelewu tradycyjnego do 7 dni, w przypadku Dotpay do 24 godzin, w przypadku Dotpay Szybki do 30 minut. Każdorazowo w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia wyszczególniona jest data rezerwacji, oznaczająca moment, w którym nieopłacone zamówienie traci ważność, a bilety wracają do puli sprzedażowej.


Na co należy zwrócić uwagę robiąc przelew?

Przed zleceniem przelewu bardzo prosimy o sprawdzenie poprawności wpisanych danych, czyli:
- numeru zamówienia (bez dodatkowych spacji czy literówek, np. “TC 1234567” zamiast prawidłowego ”TC1234567”)
- kwoty przelewu, która powinna być taka sama, jak kwota dokonanej transakcji. W przypadku, gdy kwoty będą się różnić, płatność nie zostanie zarejestrowana przez system.(np. bilet o wartości 50 PLN + koszt wysyłki 11 PLN + opłata systemowa 2,75 PLN = 63,75 PLN – przelewy o mniejszej wartości, jak np. 61 PLN, lub większej, jak np. 65 PLN nie zostaną zatwierdzone.


Przelałem/am złą kwotę na konto, co mam zrobić?

Prosimy wysłać na adres bilety@ticketclub.pl krótką wiadomość zawierającą opis problemu, numer zamówienia oraz załączając potwierdzenie przelewu.


Nie wpisałem/łam tytułu przelewu. Wpisałem/łam zły tytuł przelewu. Co mogę zrobić?

Prosimy wysłać na adres bilety@ticketclub.pl krótką wiadomość zawierającą opis problemu, numer zamówienia oraz załączając potwierdzenie przelewu.


Zapłaciłem/łam już za bilet, a na stronie wciąż widnieje „niezapłacone”. Co może się dziać?

- W tytule przelewu mógł pojawić się błąd (np. literówka, nadmierne spacje). Prosimy o wysłanie potwierdzenia przelewu (pliku PDF lub zdjęcia) na adres bilety@ticketclub.pl, podając jednocześnie nr zamówienia i krótki opis problemu.
- Przelewy są księgowane zazwyczaj raz na dobę, tylko w dni robocze (nie dotyczy to Dotpay). Mogła nie upłynąć wystarczająca ilość czasu od zlecenia przelewu do jego zaksięgowania przez nasz system. W tym wypadku prosimy o odrobinę cierpliwości.
- Kwota przelewu może nie zgadzać się z kwotą ze złożonego zamówienia. Nasz system oznacza zamówienia jako “zapłacone” tylko wtedy, gdy kwota przelewu zgadza się z tą zarejestrowaną w systemie.


W jaki sposób mogę odebrać opłacony bilet?

Bilety mogą być przesłane pocztą, kurierem lub wydrukowane w systemie homeprint (bilet elektroniczny).


Jak działa homeprint (bilet elektroniczny)?

Po opłaceniu rezerwacji użytkownik może wydrukować bilet we własnym zakresie. Bilety po zaksięgowaniu wpłaty w systemie będą gotowe do wydrukowania po zalogowaniu się na stronie www.ticketclub.pl, w panelu "Twój Profil" zakładce MOJE BILETY. Link do pobrania biletów zostanie również przesłany drogą mailową, po poprawnym dokonaniu zakupu.


Gdzie są moje bilety do wydruku domowego? Czy dostanę je na skrzynkę mailową?

Bilety po zaksięgowaniu wpłaty w systemie będą dostępne do wydrukowania po zalogowaniu na stronie www.ticketclub.pl, zakładce "MOJE BILETY". Link do pobrania biletów zostanie również przesłany drogą mailową, po poprawnym dokonaniu zakupu. W przypadku braku otrzymania wiadomości e-mail z biletami, polecamy sprawdzić folder SPAM, OFERTY, POWIADOMIENIA i inne zakładki filtrujące.


Chciałbym/abym zmienić adres wysyłki.

Prosimy o jak najszybsze zgłoszenie chęci zmiany adresu pocztowego wysyłki biletów, poprzez wysłanie maila na adres bilety@ticketclub.pl. Jeżeli to możliwe, prosimy o wysłanie zgłoszenia jeszcze przed dokonaniem płatności, lub bezpośredniu po jej realizacji.


Czy / kiedy mogę zwrócić zakupione bilety?

Niestety nie ma takiej możliwości. Zwroty biletów przyjmowane są wyłącznie w przypadku odwołania lub przełożenia wydarzenia.


Co mam zrobić jeśli odwołano lub przeniesiono na inny termin / miejsce koncert, na który mam bilety?

W celu dokonania zwrotu biletów na odwołane lub przełożone wydarzenie prosimy wypełnić formularz z linku https://tc-assets-dep.s3.amazonaws.com/media/uploads/TicketClub_Formularz%20zwrotu_reklamacji_CJvJEAA.pdf i przesłać go na adres bilety@ticketclub.pl. Po weryfikacji formularza zwrot środków zostanie zlecony do 30 dni (zazwyczaj zajmuje nam to kilka dni).


Czy mogę zmienić zamówione bilety na inne?

Nie ma takiej możliwości. Zamówione i opłacone bilety nie podlegają wymianie ani zwrotom (poza przypadkami odwołania lub przełożenia wydarzenia).


Czemu nie mogę kupić biletów na koncert? Wszystkie rodzaje biletów są szare.

Istnieje kilka powodów, być może koncert został już wyprzedany lub dana pula biletów już się skończyła. W takich przypadkach polecamy śledzić dostępność miejsc na bieżąco w naszym serwisie lub skierować pytanie do Organizatora wydarzenia.


Czy muszę kupić bilet dla dziecka?

Większość Organizatorów uznaje, że niezależnie od wieku każdy uczestnik musi posiadać swój własny bilet wstępu. Polecamy przy każdym zakupie zapoznać się ze stanowiskiem Organizatora w tej kwestii na jego stronie internetowej lub w mediach społecznościowych.


KONTAKT

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt: pomoc@ticketclub.pl.

Bilety kolekcjonerskie
Kup bilet kolekcjonerski drukowany
laserowo specjalnie dla Ciebie na
papierze o wysokiej gramaturze
i w kolorze.
Przeczytaj więcej
Ticket Alert
Zapisz się na Ticket Alert i jako
pierwszy otrzymuj powiadomienia
o koncertach Twoich ulubionych
artystów w pobliżu.
Przeczytaj więcej
Organizujesz wydarzenia? Potrzebujesz systemu sprzedaży biletów? Przejdź do strefy organizatora
Wardruna - zdjęcie główne wydarzenia

Fan kupił bilet na
Wardruna
28 minut temu